Çaycuma

Çaycuma'da Çektirme Kafe hizmete açıldı

Açılışın ardından değerlendirmede bulunan yetkililer, sosyal belediyecilik anlayışıyla vatandaşların bir araya gelebileceği, keyifle vakit geçirebileceği yeni yaşam alanlarını Çaycuma'ya kazandırmaya devam ettiklerini ifade etti.

Projede emeği geçen başta Çaycuma Belediye Başkanı Bülent Kantarcı olmak üzere tüm belediye çalışanlarına teşekkür edilirken, halkın kaynaklarının yine halkın hizmetine sunulmasının önemine dikkat çekildi.

Çektirme Kafe'nin, ilçe sakinlerinin sosyal hayatına değer katacak önemli bir buluşma noktası olması temennisinde bulunularak, yeni tesisin Çaycuma'ya hayırlı olması dilendi.