Zonguldak Belediyesinde görev yaptığı sürece başarılı çalışmalara imza atan sevilen bürokrat Abdullah Bakır, 1983 yılında Zabıta Memuru olarak ilk göreve başlamasıyla birlikte Zabıta Amirliği, Terminal Müdürlüğü, 2004- 2020 yılları arasında BKM Müdürlüğü , Kültür ve sosyal İşlerler Müdürlüğüne bağlı Engelsiz Yaşam Merkezi Müdürlüğü, Strateji Geliştirme Müdürlüğü ve son olarak Ulaştırma Hizmetleri bölümünde görev yaptıktan sonra özellikle (BKM) Müdürlüğü görevi esnasında Tiyatro Oyunlarında Oyuncu ve Genel Sanat Yönetmeliği , Bülent Ecevit Üniversitesi (BEÜ) Tiyatro ve Konservatuar bölümünün açılmasında büyük katkılar sağlamakla birlikte o bölümü kazanıp bir çok öğrencinin mezun olmasında emek verdi. Uzun yıllar Belediyespor Kulübünde aktif futbolculuk, yöneticilik ve Kulüp Başkanlığı görevlerinde bulundu.
Doğum gününde efsane sanatçı ve bürokrat emekli oldu
Zonguldak Belediyesinde uzun yıllar Kültür ve Sosyal İşler ( BKM) ve diğer kısım Müdürlüğü görevlerini büyük bir başarıyla yürüten Zonguldak’ın sevilen Sanatçı ve Bürokratı Abdullah Bakır 43 yılın ardından bugün doğum gününde emekli oluyor.
Bunlar da ilginizi çekebilir