Projede emeği geçen başta Çaycuma Belediye Başkanı Bülent Kantarcı olmak üzere tüm belediye çalışanlarına teşekkür edilirken, halkın kaynaklarının yine halkın hizmetine sunulmasının önemine dikkat çekildi.
Çektirme Kafe'nin, ilçe sakinlerinin sosyal hayatına değer katacak önemli bir buluşma noktası olması temennisinde bulunularak, yeni tesisin Çaycuma'ya hayırlı olması dilendi.




