Zonguldak Belediyesinde görev yaptığı sürece başarılı çalışmalara imza atan sevilen bürokrat Abdullah Bakır, 1983 yılında Zabıta Memuru olarak ilk göreve başlamasıyla birlikte Zabıta Amirliği, Terminal Müdürlüğü, 2004- 2020 yılları arasında BKM Müdürlüğü , Kültür ve sosyal İşlerler Müdürlüğüne bağlı Engelsiz Yaşam Merkezi Müdürlüğü, Strateji Geliştirme Müdürlüğü ve son olarak Ulaştırma Hizmetleri bölümünde görev yaptıktan sonra özellikle (BKM) Müdürlüğü görevi esnasında Tiyatro Oyunlarında Oyuncu ve Genel Sanat Yönetmeliği , Bülent Ecevit Üniversitesi (BEÜ) Tiyatro ve Konservatuar bölümünün açılmasında büyük katkılar sağlamakla birlikte o bölümü kazanıp bir çok öğrencinin mezun olmasında emek verdi. Uzun yıllar Belediyespor Kulübünde aktif futbolculuk, yöneticilik ve Kulüp Başkanlığı görevlerinde bulundu.





